lunes, 2 de octubre de 2023

Un sacerdote italiano, predica en galego en la fiesta de S. Miguel.


 



El domingo día 1 de octubre se celebró en esta parroquia la fiesta de S. Miguel, organizada por voluntarios del Crucero de la Coruña.

Merece destacarse la buena y discreta organización  de vecinos del Crucero que tuvieron todo a punto: santos, estandarte, músicos etc .,  para la buena marcha de la procesión, la Santa Misa y los festejos. Esos vecinos que pertenecen a varios grupos,  fueron Manuel Antonio Fernández Montaos, Alejandro Suárez Sánchez y Oscar Veiga Otero. Se mostraron muy contentos de la participación de los vecinos en  los diversos actos organizados.

El ambiente en el atrio de S. Cayetano era de gran alegría, de animadas conversaciones y saludos por todos los lados. El aire era  de fiesta y el día espléndido. Unos compraban las velas para la procesión y también algunos entraban en la iglesia para saludar al Señor del querido sagrario.

La procesión salió puntual mientras en S. Cayetano comenzaba la S. Misa del primer dia del cate. La policía cooperaba a que todo discurriera bien, regulando perfectamente el tráfico.

Fueron funcionistas del evento, Natividad y Luis Manuel, con deseos de honrar a S. Miguel , pedirle ayuda, y de cooperar con el barrio. Ellos regentan un bar en la zona.

Natividad y Luís

El P. Luiggi acompañó y presidió la procesión. Es superior de los somascos y también coopera con la parroquia en lo que puede. Es italiano y da clases en Caldas.

Llamó  favorablemente la atención que hiciera la homilía desde el principio al final en galego, falou en galego, destacando la importancia del santo arcángel. Pongo aquí algún párrafo de su homilía:

“Unha vez máis, a comunidade do barrio do Cruceiro da Coruña atópase unida para celebrar a festa de San Miguel Arcanxo. A tradición da Igrexa, fundamentada pola Sagrada Escritura, preséntanos a este glorioso protector como defensor contra o espírito do mal, o cal endexamais acouga na súa airada loita para afastarnos de Deus, que nos ama coma un pai.

 
Porén, hoxe non temos que poñer a nosa atención somente nesta liorta entre os anxos rebeldes e aqueles que se man
tiveron fieis a Deus; porque se así fora, esqueceriamos a verdadeira misión que Deus encomendou ao
arcanxo Miguel, que é a de quedar a carón de nós como aliado, protector, todos os días da nosa vida, para darnos a forza de combater e desbaratar os males que asedian e oprimen a nosa vida, a nosa comunidade e o noso barrio”

Después de otras consideraciones, terminó diciendo:

A comisión.

Puiden coñecer os novos membros da Comisión de Festas,
e quero darlles as grazas polo traballo que fixeron na organización desta festa, e polo esforzo de seguir loitando por este barrio, mostrando un sinxelo apego ás tradicións relixiosas e impulsando outras iniciativas para fomentar a unidade da nosa xente.

 Seguide adiante con moito ánimo, xuntos todo será posible. O noso protector xa entrou nos nosos fogares nestes últimos tres meses, pero agora, na conclusión desta reflexión, imos a pedirlle quesiga axudando as nosas familias, sobre todo as máis necesitadas.

 Miguel, quédate a carón dos que sofren, encomendámosche todos os nosos defuntos, lévaos ao ceo contigo.


También estuvo presente en el pensamiento de todos Eduardo Cruz, recientemente fallecido, a través de una hermosa reflexión aparecida ese mismo día en el Correo Gallego. El titulo del articulo era este: As festas do Cruceiro, sen Eduardo Cruz. El autor  es Xosé A. Neira Cruz.

Dice de Eduardo mucha cosas, pero destaco lo que sigue: “foi sempre o veciño disposto a botar una man cando facía falta, o marido e pai coraxe que se deixaba a pel polos  seus, o irmán conciliador  atento e servicial…”

Es un artículo que merece la pena ser leído todo,  con calma,  y meditar sus enseñanzas para todos.

V. M. S. L.

Párroco

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario